nu är jag...

hemma från bion. Såå trött! Blir nog att lägga sig tidigt ikväll!

Som jag sa tidigare så har jag ju badat. Jag har fasktiskt badat två gånger idag. Hur bra är de när man är förkyld? SMART tjej!

Så jaa, jag hoppas jag inte drar på mig än värre förkylning än den jag redan har.

Imorn så ska jag såfort jag vaknar gå ut o PW tyyp en timme, need thaaat!
Sen så ska jag nog bättra på brännan lite med erica och sen ska vi ut till farmor och farfars nya landställe och fira farfar eftersom han blev 70 nu i veckan. Grattis!
Krullen får nog följa med så att jag inte dör av uttråkning. Då kan vi bada lite o alltså passa på att röra på oss ;)

Hoppas ni haft en rolig dag. Min har varit bra men slapp. Men jag har hunnit med en del things. Good!

Filmen som vi kollade på var pirates of the carribean. Tyckte den var lite smådålig. Man fattade inte riktigt vad meningen var? Och sen så är ju både hon Elisabeth Swan och han Will Turner inte med heller.
Varför?
Inte en aning ;s De e synd. För de förstör. Dom har alltid varit me och dom gör en del av handlingen till filmen. Så de var tråkigt.
Om jag ska sätta betyg på filmen så får den en 3/5
Men annars så var den bra och rolig på många ställen (:
Värd att se om man sett den andra filmerna, men som sagt. Tillbaka me två av huvudkaraktärerna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0