Bion

Heellu, kom hem från Erra för tyyp 50 minute sen. Vi städade burarna och så, bra att de blev gjort. Tycker Acire har blivit tjockare (:

Okeej men ahh bion idag då. Vi såg ju Justin bieber, den var GRYYMT bra! Är kär i honom nu efter den där filmen, innan tyckte jag han var ful o ahh allt, men han e ju sjuukt söt!
Sitter just nu och lyssnar på hans låtar (a'
Jag var ganska irriterad hela tiden när vi var där, så förlåt för att ni var tvungna att stå ut med mig.
Det hade nog varit bättre om jag stannat hemma. Ni hade haft roligare utan en suris. Men tack ni som iaf försökte. O ni lyckades ju iaf lite. Ni vet vilka ni är! ;*

Annars tycker jag dagen har varit helt okej, tyvärr är de ju söndag idag då. Känns inte bra! ;(
Orkar inte med skolan o prov, längtar tills veckan är över!
Hade
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0