Dag 2 (var igår) OMG Missade ;o

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 - Mina föräldar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 - Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick jag minns
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina vänner
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 - Min favoritårstid
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Så här tror jag sommaren 2011 kommer se ut
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina rädslor 
Dag 26 – Min favoritplats 
Dag 27 – Det här saknar jag

Ja jag ska göra nummer 2 idag, eller ahh jag skulle gjort den igår men den får göras idag istället, så nu får ni två stycken sånnadär idag ;P Good or bad?
Hah nu kör jag iaf! (:

Okej, min första kärlek...
Hmm ahh asså man kan ju kanske inte kalla de precis för kärlek när man går i sexårs och skaffar kille? Men de var nog min första som jag kommer ihåg! Ehm, ahh juste han var ganska tjock och han hette Nicklas. Kommer ihåg hur vi på rasterna brukade springa upp i skogen o stå där o pussas hahah, inte kyssas, pussas idioter (:
Ohh så brukade han vara hemma hos mig tyyp varje dag o han gick runt o bar runt på mig som om jag var en liten bebis, jaa jag sa ju att han var stor! Tyyp 20 centimeter längre än vad jag var hahah ;o o tyyp 30 kg mer.
Kommer också ihåg att han brukade ge mig sina kulor, för de var ju poppis när man var liten att spela kula på skolgården så han gav mig en massa hahah (: De e dom få minnen jag har av honom. Han har blivit ännu större nu o gryyyymt ful, fattar inte att jag kunde va tsm me honom ;s o så tror han sig så jävla cool också. De värsta!
Jävla tönt. Undra när du ska få tjej nästa gång du...
Nee nu var jag taskig (:
Men jag kan inte rå för de.

Ahh de var min första kärlek iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAH NIKLAS dör av garv :') <33333333

2011-03-20 @ 11:03:38
URL: http://spambanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0