Daggrejer (:

Asså jag hittade en grej på ericas blogg som jag ska härma lite (a) det är den här:

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek 
Dag 03 - Mina föräldar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 - Min dag
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick jag minns
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina vänner
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 - Min favoritårstid
Dag 15 – Mina drömmar 
Dag 16 – Så här tror jag sommaren 2011 kommer se ut
Dag 17 – Mitt favoritminne 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina rädslor 
Dag 26 – Min favoritplats 
Dag 27 – Det här saknar jag

Varje dag ska jag alltså skriva om en av dom här sakerna och jag ska börja med ettan och imorn tvåan och så vidare (:

Okeej!
Ehm ja jag heter Matilda, är en tjej på snart femton sommrar. Har varit en sportig tjej förrut som började på ballet vid 3-4 års åldern. Sen så började jag på gyma och höll på från 4 års åldern tills jag var 6. När jag var 5 började jag samtidigt att rida och höll på i 7 och ett halv år. Slutade på gympan när jag var 6 som sagt och började simma då samtidigt som jag red. Jag gick upp i grupperna varje termin och tillslut hamnade jag ju i A-gruppen. Hade stora chanser att komma långt i frisimmet men jag tröttna och la av sommaren 2010. Samma sommar började jag se på mig själv som en tjockis och de spelade ingen roll vad mina vänner sa. Jag tog inte riktigt tag i mina problem utan lät de bara vara. Men för tyyp 1,5 månader sen blev mitt problem värre eller nått och ahh...
Historian slutar där säger vi (:

Sen älskar jag att vara med mina vänner och mitt största intresse är att irra omkring i stora centrum på jakt efter kläder. Hade jag mer pengar så skulle jag behöva en till garderob. Så ah shopping är alltså min stora passion (:
Jag hatar skolan över allt annat och har jävligt svårt ibland att stanna kvar. DE kan alltså bli en o en annan lektion jag drar ifrån. Men de har blivit bättre nu än förra terminen.
Annars är mitt liv som många andra tonåringars liv. Testar gränser, deppiga, glada, dampiga o helt jävla underbara! De finns inge bättre än tonåringar igentligen (: De e bara föräldrarna som för de mesta inte fattar ett skit.
Nog om de. Nu var första kategorien avklarad, 26 kvar som kommer komma varje dag i 26 dagar såklart (:
Nu vet ni lite mer om mig ;)
Hade!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0