Drar till Michelle

Nu har jag skrivit om alla mina HK svar för tredje gången bara för att jag vill få med så mycket som möjligt på varje fråga så att jag kan få så höga betygsom möjligt. Hoppas på ett MVG men de kanske är att hoppas för mycket? ;)
VG på franskan blire iaf. Usch känner mig som värsta pluggisen!
Nu ska jag iaf gå till Michelle och plugga lite med henne. Hon kanske kan hjälpa mig lite, jag e så sjukt seg... vet ju inte ens hur man sätter på en diskmaskin eller tvättmaskin eller ens hur man kokar makaroner. Ahh ni fattar. Jag suger!

Men nu ska jag gå. Har laddat ner lite nya låtar som jag ska lyssna på. Asså jag vill ladda ner mer så jag kan variera lite. Säg några bra som jag kan ladda ner! Desperat hahah (:

Hade!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0