Duschat

Heeellu friends! Idag vaknade jag vid tyyp nio tiden, vafan kan jag inte få sova? ;s

Jag mår jättebra idag faktiskt. Men de varar väll inte så länge eftersomLinus började spy imorse så då får väl jag också de... Men just nu känner jag ingenting (:

Duschat och klätt på mig precis, jag hoppas jag har en bra sminkdag för jag är sjuuukt torr i ansiktet så antagligen är sminkdagen skiiit!

Idag ska jag vara me Bella o Regina först i skärholmen och sen ska vi över till Heron o kolla på erica saade (: Bilder får ni ikväll skulle jag tro (:

Neej, nu ska jag fortsätta fixa mig så hörs vi senare, kanske kan slänga in ett snabbt inlägg från reginas iphone ;* <333
Hade så bra o gör något kul idag allihop! Sitt inte hemma o slösa bort din helg!

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0