FITTA!

Asså vadå att man har mycket plugg, så jävla less på skolan redan nu! Och de är för fan 1000000 veckor kvar! Nej men 5 och det är för mycket! Jävla No alltså, hatar No av hela mitt hjärta, hatar matte av hela mitt hjärta, hatar alla ämnen av hela mitt hjärta, hatar skolan av hela mitt hjärta men mest av allt är de fan No kemi, vadå kemi?!!!!! Jag kommer fan inte ens behöva den sen! De e så jävla onödigt att man ska lära sig en massa skit man sen inte behöver iaf! Nu skiter jag i och plugga! Jag blir glad om jag bara får ett GGGGGGGGGGGGGGGGG jä'vla fittprov, jävla fitt skola, jävla fittallting! Fy fan vilket jävla dåligt humör jag är på!
FITTHELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0