Hemma (:

Helluu igen, tredje inlägget idag och klockan är bara 15.00 (: Är man duktig eller vad! ;)
Har för 20 minuter sen kommit hem från tadläkaren. hah min mun är kaos! Tand i käkbenet, tand nära gommen, sne tand bakom en annan tand som inte kommit upp en med mera med mera ;s
Hah o ja dom ska tyyp operera bort vissa tänder o så innan min tandställning kommer på plats. Jag längtar redan efter den! För jag orkar inte gå runt me mina fula tänder längre, man vågar ju knappt skratta...
Så säger dom inte att jag kan få den innan hösten så byter vi tandläkare för asså jag tänker INTE vänta till hösten!

Asså vafan händer me min data? De låter som att de blåser i den, ni vet ett sånt där riktigt stormoväder då vinden bara susar i öronen, så låter min data nu xD
De slutar låta så när jag sätter på musik men de orkar jag inte göra nu (:

Fint väder de är idag! :D Blir på sånt bra humör sånna dagar (: Hoppas vädret håller i sig (:

Om en halvtimme ska jag hämta Lillebror på dagis, igentligen ska jag hämta honom vid fyra men jag känner att jag kan vara lite snäll och hämta honom en halvtimme tidigare så slipper han gå så långa dagar på dagis. Får se vad jag gör me honom när vi kommer hem. Pysslar lite sommarpyssel kanske om han vill de (: Vad som helst UTOM bilar!
Fy fan vad jag hatar bilar, vadå bilar, vafan gör man med bilar? Man kör runt me dom och krockar i varandra tyyp?
Neej då föredrar jag dockor, dom kunde man iaf klä på dom kläder man ville, mata dom, trösta dom när dom skrek o allt som man gör me ett riktigt barn.
Kommer ihåg min baby born och sen men chouchou tror jag den hette, guuud vad jag lekte me min chouchou när jag fick den! Hade allt man bara kan ha till en docka! 3 barnvagnar, bilbarnstol, pulka, balettkläder, sängar mm.


Dom kunde gråta, blunda, skratta, andas när dom sov o massa mer! åhh vad jag älskade min! Hon hette Amanda kommer jag ihåg :D
Hah neej nu ska jag sluta snacka om dockor hahah (:
Vi hörs senare, idag kanske bilderna på kläderna jag köpte igår kommer in (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0