Hos Karin

Helluu (: Är hos karin just nu, och ska stanna här hela natten me (:
Vi har varit på bio och såg nån film som jag glömt bort vad den heter, nått namn som inte gör att utala iaf hahah.
Jag åt GODIS och nu har jag en sån jävla ångest, skulle inte gjort de!
Gjort är gjort...
Ikväll vet jag inte vad som händer, nått kul kanske? hah vem vet (:
Ska iaf vara social tyyp nu :P Ehm jag lovade att bilderna på kläderna skulle komma upp idag, men eftersom jag bara varit hemma och vänt eftersom jag sov hos michelle igår så har jag inte varit inne på min data heller xd, men imorn då LOVAR LOVAR LOVAR jag! sagt de många gångr nu men jag lovar! (:
Nu ska jag gå men vi hörs senare ikvällkanske annars imorn (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0