Klar!

Nu har jag hämtat alla kakor hos bella, eller ahh jag gjorde de för tre timmar sen tyyp. Sen när jag kom hem var det bara raka vägen upp på rummet, slå på datan och börja skriva igen. Så nu är jag äntligen klar. Jag skulle ge mig själv ett VG för min text (a' hah fast de e ju jag då da ;) Sen vad hon sätter är en annan sak ;s
Nej men jag tror att de kanske går ganska bra (:

Skönt att vara klar med skiten iaf, inga mer läxor nu. Nu ska bara alla engelska papper och SO:n printas ut men de gör jag innan jag stänger av datan när jag ska gå och lägga mig.
Usch vad tråkiga dagarna kan vara när man måste plugga. I helgen ska jag iaf va me maj friends och dom ska sova här och så ska jag såklart shoppa också, för jag har ju mina ställen där pengarna växer på träd ;) Neej men de e faktiskt nästan sant (:

Men nu ska jag dra.
De här är sista inlägget idag tyvärr.
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0