Kolla serier

Heellu alla söta! (:

Idag så slutade jag ju tidigt som jag sa, skitaskönt! Drog till stan med Michelle och hon köpte ett par höga shorts, hade kollat på dom i helgen men dom satt inte lika bra som dom jag köpte. Men dom satt jättebra på henne tycker jag (:; Hon hade kollat på dom jag köpte, men hur kul är de att ha likadana? Stör mig fett mkt på småbarn som har på sig samma saker och ännumer på äldre! Asså så jaa, eftersom shorts typ e de ända man använder på sommarn så är de ju kanske bra om dom som ska umgås tyyp hela tiden går runt i samma shorts? (:

Iallafall så ska jag nu bara ligga här i min varma säng och kolla på lite olika grejer. Jag börjar med ett avsnitt av svaleskär som jag missade i lördags, sen solsidan från början och sen big brother. Fast jag kommer inte orka kolla på allt, ska ut me Krullis o Erra o ROnja sen ;)

Men vi hörs! SKriver sen! ;*

POK

Kommentarer
Postat av: tasha

taack hoppas du fortsätter läsa den :D

2011-03-14 @ 18:58:57
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0