Kvällsinlägg

Heeejsan hoppsan bitches (: Hoppas de e bra me er och att ni har/haft en rolig fredagskväll. Det har inte jag då jag inte fått gå ut för jag varit sjuk. Fuuuuck! Har ägnat mig åt mi data hela kvällen tyyp, skit trååk.

Har ringt å pratat me min älskade Karin också. Fast efter 30 minuter tyyp så hade vi inget mer att prata om så vi ba gjorde nått xd, men vi la iallafall på nyss och då hade vi pratat i 1 timme och 7 minuter xd, hah jävlar vad mkt stålnig jag får i mig ;)

Hah imorn är mina planer att jag ska ut me Bella o Regina och vi ska tyyp först va i skärholmen och sen över till Heron där jag kommer träffa Karin o sara.

Sen får vi se, kvällen kommer antagligen spenderas hemma hos Erica. Vi får se.

Neej nu ska jag lämna min data ett tag, kan inte ligga här hela jävla natten för fan!
Ha de så bra älsklingar! ;* <3333

Här ska ni få lite förändringsbilder (:


08 oklippt hår


09 början av 10 kapa håret, eller ahh mkt...


Rööööödhårig ;s september 10 till


Brunhårig Januari 2011


"svart"hårig Februari 2011


Hårfärg nu mars 2011, mööörk brunt (:

Förändring, så jag har inte alltid varit snygg mina vänner, jag har också varit en tönt (:


Men man ser ju inte sådär jättedum ut nu, hah eeeeego ;*

Hade!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0