Läst

Heej heej!
Första dagen i skolan då, åhh vafan orkar inte! 6 veckor kvar till påsklovet tror jag de är och sen yttligare 5 till sommarlovet, men sen så är de ju sommarlov o de håller ju på ett bra tag :D
Slapp franskan idag, inte skolk utan för att franska läraren var ledig (: Ibland ska man ha tur också!

Kom hem och la mig i sängen skiiit frussen och läste en bok, usch, de e så sjukt kallt! O jag är hungrig ;( Tur att de snart blir mat (:
Idag har jag ätit tyyp 60 kalorier? (:
Toppen!

Idag skulle vi fixad bankomatkort men man var tvungen att boka tid så nu har vi bokat tid nästa tisdag(:
Då får man äntligen legg också så att man har de, behövs ju alltid när man ska hyra film och skit ;o

Tror jag börjar bli sjuk, hoppas både och. Vill vara hemma men vill inte missa i skolan så jag måste jobba ikapp   
-.- de e de värsta jag vet!
Hade matteprov idag. De gick nog helt okej, gjorde alla uppgifter förrutom 1, men när min mattelärare förklarade den för mig så fattade jag xd tyypiskt att man e så trög ;/
Sen 2 slarvfel som jag vet om men jag kommer få mellan 2-2,5 poäng på dom och max var 3 poäng, så ja är inte helt missnöjd ändå (:

Nu ska jag ta en paus från läsandet och sitta vid datorn ett tag, sen läsa igen och göra klart de sista på no:n

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0