Maaaj gaaash

Shiiit vad mycket bilder jag har på min data! ;o Har börjat sortera lite, men de e så sjukt mycket så de känns inte som de hjälper faan!

Tagit bort över 300 bilder iaf hahah, guuud, så fula bilder...
Orkar inte fixa mer idag hah, tar de en annan dag och då ska jag göra klart nästan allt iallafall. Har en mapp med nästan 1000 bilder 991 exakt hah,

Asså sorry männsikor men jag har inget roligt att blogga om idag, eller nu. Jag ska faktiskt ta o gå och lägga mig nu tror jag. Komma isäng hyfsat tid.
Mamma ska fixa mina ögonbryn nu, men vi hörs imorn mina vänner (:

POK 

Kommentarer
Postat av: Ann

Varsigod :D Allt bra med dig?

2011-03-21 @ 09:22:32
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0