Mattesnille vafan!

Helluuu, fjärde inlägget och kanske de sista för idag också :P
Hämtade linus på dagis vid halv fyra som sagt, sen när vi kom hem ville han leka me BILAR!! O jag ba neeej, o då ville han kolla på film isället så han tog fram barbapappa. Så den satte jag på och sen gjorde jag iordning maten sålänge, pankakes idaaag. Åt lika många som Linus, 3 stycken hahah. Shiit vad mätt jag var sen, trodde jag skulle spricka xD

Ehm, sen på kvällen när mamma kom så gick jag upp och ritade hela mitt nya rum i skala 1:50 och ritade varenda möbel som skulle in dit med exakta mått. SÅ nu är mat världsbäst på skala vettni ;)
Om 8 minuter ska jag kolla på indiana jones hah, mamma och jag är ensamma för pappa har åkt till sveg på skoterresa som vanligt och Linus sover, så okeej vi är nästan ensamma :P

Mina inlägg har faktiskt varit hyfsat långa allihop idag (:
stolt som fan!

Planer för imorgon: De får ni veta imorn, tyvärr kommer inga bilder på kläderna in idag heller då jag inte orkar använda min kamera just nu (:
Men de kommer jag lovar!

Hade!
POK

Kommentarer
Postat av: Dani

vilka av shortsen? :)(paljettshortsen är sålda)

2011-03-03 @ 23:15:34
URL: http://neverna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0