Me karin (:

Helluuu, idag har skoldagen varit ganska långtråkig. Tack o lov att alla prov och annat är klart. Förrutom svenska redovisningen som vi kommer ha på måndag efterso killarna fick ha idag. Provet tror jagh gick bra, svarade på allt på G o VG (: MVG sket jag i...
Karin följde me hem idag och vi åt mannagrynsgröt, de var första gången hon smakade de och hon tyckte de var jääääättegott! :D intresseklubben antecknar ;)
Vi hämtade linus och nu ligger vi här i sängen och karin rättar mig när jag skriver fel -.-
Mina fingrar luktar pruttslajm hahahahahahahah :D
Ahja  nu ska vi göra nått annat!

Hörs senare! ;* <333
POK


Min finaste älskling! ;* <3333333
o finaste o fjantigaste och mognaste systeeeer! :D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0