Michelle

Hellu, lång dag i skolan idag, hah shiit vad jag jobbigt de var! Men jag stog imot muffinsarna på hemkunskapen!
Fast vi fick semlor till efterrätt i skolan -.-, fuck!
Ut o springa snart igen, asså de e bara de att jag e så lat, men sen när jag väl börjat så är de kul! Om man har musik och en underbar hund me sig ger pluspoäng! (:

Sitter och lyssnar på Septembers skiva, åhh jag vill köpa den! Hade tur att jag fick låna den av Linus idag, hah vi har bråkat, som vanligt xd

Har pluggat lite och kan NÄSTAN alla G målen, då kör jag alla innan jag går och lägger mig, imorn kör jag alla VG och på torsdag kör jag G+VG hah orkar inte me MVG så jävla mkt ;s

Nu bär mina ben hem mig till Michelle, så jag bloggar ikväll

Juuuste, jag fick hem brev från brukshundsklubben och på påsklovet ska vi spåra på onsdagen och sen på torsdag är de AGILITYTÄVLING! :D Hah jag snackade om de i skolan också och sen när man kommer hem får jag brev om de hah, tajming! :D
Så nu blir de hårdträning så vi har någon chans! :D

Hörs senare!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0