Plugg plugg plugg hela dagen lång (:

Ahh som sagt. När jag kom hem så var det bara att sätta igång att plugga. Eller ahh jag åt tidig kvällsmat först hahah, vid fyra. Jag var jättehungrig, men nu e jag mätt (:
Har pluggat matte och gjort 3  a4 sidor matte ;o Good work (: Sen jobbade jag typ 3 frågor från so:n också. Inge mer plugg ikväll, de orkar jag faktiskt inte! Känner av jättemycket i mina bihålor och i hela huvet. Ajajaj! De är inte skönt...

Himlen här utanför var för bara 10 minuter sen randig, rosa/orange och blå, men nu är de borta o de e nästan mörkt?! ;o Faan de gick ju asfort ;s
Tog lite bilder på den, fin faktiskt men min kamera dog så ni får se bilderna när batteriet har laddat klart (:
POK

Kommentarer
Postat av: R***** ;)

I love your blog, And I love YOU! :* <3333

2011-03-21 @ 19:25:53
URL: http://fotbollsflickanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0