Rent! (:

Heejsan hoppsan! Nu ligger jag har igen, i min varma säng! (:
Idag var ju jag hos Karin och vi bakade scones, dom blev jättegoda men ah jag hällde i lite för mycket socker xd, de ståg 1 tsk, jag hällde i en halv deciliter ;$ hah ouups (:
Man blev rätt så illanmående efter en hahah! Sen drog vi till huddinge och kollade lite i affärer, och vi köpte finfina trosor på H&M som var på rea, gryyymt fina! Vi hade tur för det fanns 3 par kvar den ena 36 den andra 38 och den sista 40 tror jag de var. Så 36:an var min och 38:an karins, de var liksom tänkt att vi skulle komma och hitta dom ;)

Sen drog vi till spinningen och herrejävlar! Jag dog tusen gånger om, jävlar vad de kändes! Men har man en rolig kompis med sig så tänker man inte så mycket på de (: <33
Hah sen skulle vi stretcha och ner i en bajsställning, asså de såg ut som man skulle bajsa. De var helt tyst och sen så gör jag ett stönljud som att man tar i och ska bajsa på riktigt och Karin får en garvattack, hah jag börja också garva för att, jag vet inte? De var kul kanske? (:

Sen drog jag hem kommunalt för pappa kunde inte hämta mig idag och sen fick jag gå hem från Tumba för jag orkade inte vänta på bussen. Så jag har tyyp fått i mig 400-600 kalorier idag och bränt 150-300 kanske? Så de e ju ba räkna ut mitt kalori intag idag (:
Sen när jag kom hem gjorde jag iordning ett varm bad och sen så satt jag där i typ en timme tillsammans med en hårinpackning, ansiktsmask, gurkor över ögonen, tända ljus och ett glas cider. Myyys!
Passade också på att raka mina ben som jag glömt att göra. Hah pinsamt...

Men nu är hela jag len, men jag kommer ha en dålig hårdag imorn för jag tänker inte föna håret, mitt hår är redan så brännskadat... ;/

Sen så tog jag och bäddade nytt i sängen så nu är allt lila, innan var de blått. Teman vettni ;)

De blev ett långt inlägg dehär, bra va! (:



Snyggve me ansiktsmask, jag bjuder på mig själv hah...

Sängen före

Och efter, hah asså ja jag vet redan att jag inte kan bädda. Så säg inge



Jag ÄLSKAR Karins tröja! (Den jag har på mig för er som e lite tröga sådär ;))
POK

Kommentarer
Postat av: coool brud

ge tillbaka min tröja matilda! VILL HA DEN NU!

2011-03-31 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0