shiiit fett trött! ;o

Ahh som rubriken sa så är jag SKIIITTRÖTT! ;S Ingen energi alls, har lust att bara sova ett par timmar men de går ju inte eftersom de är tandläkare om 1 timme -.- asså vafan. orkar inte! Idag ska jag nog börja plugga matte eftersom jag har prov nu på måndag -.-, orkar inte me skolan, orkar inte me tandläkaren, orkar inte gå, orkar inte äta orkar ingenting! O jag är hungrig! Fast jag redan ätit lunch.
1 äpple och 6 mandlar (:

Men men ahja vi får se vad jag gör nu, kanske ska ta o sova iaf

Juuste! Idag fick jag min månadspeng från förra månaden :D Har inte kolla om dom lagt i barnbidraget också men de hoppas jag, och sen har jag fixat pengar på ett annat sett också ;)

Ahja vi hörs SEN!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0