Sista! EN massa bilder (:

Okeeej, nu kommer sista inlägget (: En massa bilder, dagens höjdpunkt, hahah visst (:


FIna trollungar hahah (: <33



Choklad gör dig glad, den gjorde iaf Karin glad när hon fick den av mig (: Köpt på Lagerhouse, de är äkta gullig  choklad ska ni veta! (: I love you gumman!!! <333

Mhm de var ju inte lite folk där direkt hah...

Kolla vad jag såg när jag kollade igenom bilderna, tjejen har en exakt likadan kamera som jag, i rosa dessutom ;o Häng dig!



Sådär, nu orkar jag inte mer, har ägnat mig åt bloggen tyyp 3,5 timmar nu hah
Sov gott allihopa så hörs vi imorn ;*
POK

Kommentarer
Postat av: Soffi

Oj, jäävlar vad många det va :O Haha krigade mig längst fram xD<3

2011-03-20 @ 12:15:46
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0