SKolan suger

Jävla rubriker hela tiden! xd

Ahja  jag är hemma igen nu efter 2 lektioner i skolan. Var på sjukt dåligt humör + en jävla huvudvärk som inte gav med sig. Så jag skulle ändå inte fått något gjort om jag hade stannat så de var lika bra att dra hem så att dom andra inte blev smittade av mitt dåliga beteende.

Hoppas de e bättre imorn, orkar inte va sur. Har inte direkt någon större anledning.

Nu ligger jag här i sängen och erra ligger bredvid mig (: <33

Vet inte vad vi ska hitta på men de blir inte så mkt eftersom vi båda e sjuka hahah (:

Ha de bra så hörs vi sen.
POK

Kommentarer
Postat av: Rayanlinn

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-09-29 @ 15:02:57
URL: http://rayanlinn.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0