Skolish polish

Nu sitter man såklart i skolan och idag har vi datasalen så jag kan ju skriva ett inlägg innan alla ikväll kommer (:
Blev nästan klar med mina ormskinsliknande leggings idag, men jag är tvungen att sy in dom lite för dom är sjuuukt stora och de är ändå storlek 36? Ahh de kan ju inte alltid bli så som man vill, speciellt inte när man gör dom själv.
Karin sitter här bredvid mig och hon bloggar hon också, ska ta o läsa hennes när hon e klar (:
Ehm, ahh idag när jag kommer hem så ska jag ta ut både Krullis o Lucie för hon behövde tydligen rastas idag och jag kommer tyyp binda upp mig 3 gånger i veckan mot en summa pengar som  JAG ska bestämma. Annars kommer jag inte göra de (:

Men vi hörs senare mina älsklingar!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0