Sprungit

Hellu (: Idag vaknade jag runt tio och klädde på mig typ springkläder och gick ut i solen o sprang (:
Krullen fick följa med eftersom han också måste röra på sig. Han för att han är fet, behöver bli smalare och få muskler. Jag för att få smalare ben och få bort lite muskler från dom (:
Men asså jag kommer inte skriva mer om de där här utan jag kanske skapar en annan privat blogg för de eller gör nått annat ;)

Så jag ska ba fortsätta berätta om mina dagar utan de där. För jag tror ärligt talat ingen vill höra om de. Det kommer säkert bara få vissa av mina läsare att också vilja banta, och de vill jag inte få er att göra! Så nog pratat om de! (:

Iaf har jag tyyp precis duschat och sitter nu här i min rosa lurviga morgonrock hahah (: Ska till tandläkaren idag och ta nya plåtar på mina tänder för han hade slarvat bort dom gamla, blir de ingen bättring så ska jag byta tanläkare.
Tror att jag ska göra en skiss på mitt rum idag också, och kanske städa lite i mitt nuvarandre rum så vi kan börja flytta lite grejer (:

Neej, nu måste jag ta och klä på mig, men vi hörs senare!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0