Städar

Hellu, imorse vid tyyp 10.20 var jag ute och sprang igen, klarade att springa hela vägen hem idag, de gjorde jag inte igår. Hah shiit vad jag mådde illa när jag kom hem, och yr i huvet och svimfärdig, fortfarande lite yr faktiskt, men de är ingen fara. Sprang ju innan frukost så de kan ju varit de. Men nu har jag fått i mig lite socker iaf så snart är jag på hugget igen (:
Jag mår otroligt bra av de här! Är glad tyyp hela tiden! :D

Hah de regnar ute nu ser jag, tur att jag inte ska ut nu. De blir ikväll de med Michelle ;* <33333

Just nu städar jag och alla mina böcker o lite annat har åkt ner i flyttkartonger (: Vilket jävla problem jag hade att få kartongerna att stå. Fick inte till botten först hahah, förstörde nästan 1 kartong tack vare att jag inte läste beskrivnjingen som stog så lätt och tydligt på KARTONGEN! E man dum eller ba dum?

Ahja nej, kan inte skriva mer nu, städning pågår vettni (:

Damsuga hela huset och lite s¨ånt för att underlätta för mamma (:
Hennes händer är ju lite som dom e.
Ahja, vi hörs sen (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0