Tjaba tjena hallå!

Heeej allihopa! Nu kommer uppdateringen igång igen! Ja som sagt så var jag först i skärholmen och sen på heron och såg Eric Saade tillsammans med Bella o Regina (: Vi hade det trevligt, elr vad tycker ni ;)
Sen så var jag med Karin o Sara tyyp 30-45 minuter innan det var dags för mig att åka hem.
Kul att träffa Karin som vanligt och sara igen! (:
Har köpt lite smått idag, alltså inte kläder :P
Tyyp pads, smink remover, 2 olika tandkrämer, mensgrejer hah fint de låter (:, och sen Id bilder. Bilden blev faktiskt helt okeej? Ser dock lite sur ut, men man får ju inte le ;o o då ser jag ut så x)

Iallafall så har jag precis gjort en ny videoblogg, ohh myy goooosh! Ofta jag våga efter mitt failade igår ;s hahah tänkte ta bort de flera gånger men den fick stanna iaf...

Idag har jag iaf smink på mig, alltid något ;) Den e lite bättre än den igår (: Man lär sig vettni! (:
Min första som jag gjorde idag blev bäst men den var för stor så den gick inte att ladda upp så jag fick göra en ny som var lite sämre ;/ Syyynd! Ahja ni får nöja er me den och ahh ni kan ju inte jämföra med den som jag gjorde nyss och den jag laddar upp just nu xd, Men ni kan jämföra den igår och den som kommer upp idag. De är en liten skillnad iallafall, viisst? (:

Den kommer upp om tyyp 30 minuter/1 timme, skitsegt att ladda upp ;s

Men den kommer idag iaf!
Så vänta me spänning!
Höres!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0