Tråkigt

Nu har erica gått hem, och jag har sjuuukt tråkigt ;(
Vad ska jag göra idag? ;s Får se om de blir något roligt senare ikväll.
Tyyp vid fem tiden ska jag iallafall ner till banken och fixa legg och kontokort (: De ska bli skönt! Tror inte jag kommer ta lika mkt pengar då hela tiden för att tyyp shoppa. Jag hoppas de iaf (:
På legget kommer de tyyp bara sitta en bild på mig från ett klassfoto för man fick tydligen inte ta ny bild ;s wieerd! Vill inte ha en gammal ful bild på mig ;( Vill ha en snygg (a'
Ahja, de blir nog bra ändå hoppas jag. Man kommer ju inte använda legget mer än när man ska hyra film, kolla på film på bio när dom kollar åldern, och tyyp när man köper energidrycker :P Mer än så är de ju inte. Man går ju inte direkt omkring o fladdrar me de o baa kolla va jag har, de kommer inte jag göra iaf xd 

Har precis ätit en macka och yogurt.Gott bröd vi har hemma nu! De e ett mörkt bröd lite ljusare än lingongrova och lite tjockare. Skit gott! Sol någonting heter de tror jag (:

Hörs!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0