Varit hos Michelle <33

Hellu everybody! Nu är jag hemma igen, förlåt för skitdålig uppdatering, men jag har haft lite annat för mig.
Har pluggat lite HK och No, för tydligen så hade jag gjort fel frågor så jag hade gjort två kapitel före det vi skulle göra. Så jag är ganska irriterad över det! Och nu ska jag plugga lite franska glosor för jag tror faktiskt iv har provet imorn ;s Shiit shiit shiiit! De kommer inte gå bra...
Vid sju tiden så åkte jag och pappa till friskis&svettis och köpte kort till mig. Faan den där tanten var ju helt jävla trögfattad, jag ba ahh jag vill ha ett säsongskort för spinningen, hon ba det finns inte. Bara gympa. Jag ba men min kompis har ett, hon baa de kostar 1800 kr, man ba wtf?!
Asså jag hade sett prislistan o allt innan och sen så ba nej de finns inte. Jag ba har ni någon prislista, hon ba ahh där och så pekade hon på en tidning. Jag gick och hämta den och bläddrade fram till prislistorna och baa, asså där e de jag vill ha. Hon ba aha menar du ett säsongskort på spinning. Man ba neej jag menar att jag vill bajsa i ditt ansikte. Asså så jävla trög. Kärring hahah (:

Sen drog jag hem till Michelle tyyp vid halv nio. Körde dansmatta. O brände kalorier.
Jag har saknat mitt tjej lite om man säger så! Love you so much!!!

Idag har varit en ganska jobbig dag för alla var typ sura på mig. ELler ah..., små sura/förvirrade.
Men nu är alla glada hoppas jag o jag e en glad chey!
Förlåt för mitt rubbade beteende idag.

Har precis käkat ett grönt saftigt äpple, åhh fan va gott de var! Man kanske ska ta med ett imorn som lunch? Tror nog jag ska göra de! Kanske 2 ;)

Men hörni friends, nu måste jag plugga och ringa min andra älskling.
Vi hörs älsklingar!
POK


skitig spegel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0