Varit hos Michelle

Helluu är hemma igen éfter att ha varit hos Michelle, kom hem för en timme o en kvart sen (:
Hon blev glad för rosen jag köpt till henne iaf ;*
Vi hade de mys o kollade på scarymovie 4, hah usch vad jag hatar dom filmerna, dom e läskiga, men jag vågar iaf titta på dom (:

Vet inte om jag orkar lägga in bilderna på kläderna jag köpte idag, är ganska trött och har ont i huvet. Dåligt me Energi eller nått. SÅ går de!

Planerna för imorn var att träffa vikki men jag vet inte om de blir så för jag måste till tandläkarn 14.15 och sen hämta Linus vid 16.00 så de blir lite tajt me tid ;/ Får smsa henne sen och säga de.

Nu ska jag gå o lägga mig för imorn ska jag ut och springa. De ska tydligen minska storleken på låren och så ska man springa på tom mage, så ingen frukost imorn heller alltså. Ahja jag bloggar imorn (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0