Vofflor

Heej heej, kom hem för tyyp en timme sen. Skulle igentligen åka iväg till stan med Karin men jag kände att det blev för stressigt med kvällsmaten för jag hade tänkt göra familjen sällskap idag vid middagsbordet. Men ba för de så ska pappa ner och fixa till simtävlingen imorn och jag har precis tryckt i mig vofflor så jag ska inte alls äta kvällsmat för de var min kvällsmat, tidig kvällsmat alltså. S¨å jag hade kunnat åka med henne. Då hade jag inte tryckt i mig vofflor och då hade jag inte fått ångest och ont i magen... Vad man än gör så gör man fel.

Skoldagen idag gick iallafall fort tycker jag. Så de var skönt det iallafall.

Tror att jag ska gå ut och gå/springa sen. Pallar inte bara ligga inne idag. Ska bara låta värken släppa lite. Asså jag lär mig aldrig att jag INTE KAN ÄTA GRÄDDE! Magen blir stor som en jävla luftballong. Hoppas den sjunker ner snart, annars får jag bara ännu mer ångest.

Vi hörs sen
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0