Älskade lillebror

Idag vid halv åtta så skulle min lilla söta lillebror opereras. Han gick upp vid fem men när dom kommer till sjukhuset så finns de inga narkosläkare där.

Asså är de okeej?
Att inte personal finns på plats vid sjukhus, specielt när det handlar om något så stort som en operation. Asså jag blir så sjukt arg! Han skulle äntligen få hjälp med sina andningssvårigheter och allt skiter sig för att narkosläkarna inte finns på plats.
Vill anmäla idioterna. Fan dom borde förlora sina jobb!
Tänk om de var en jätteallvarligt skadad person som kom dit, skulle dom skickat hem den perssonen då? ;s

Nu sitter jag iaf i skolan på min sista lektion, för sen drar jag hem. Har varit i skolan tillräckligt länge idag ;)
Bloggar när jag kommer hem!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0