Matildas ost&skinksallad med keso


Min mat idag, jag sa att jag inte skulle orka äta mat eftersom vi åt så jävla mycket gott med hemkunskapsprofilen idag. Först åkte vi till gamla stan för att hitta en B&N fabrik, men den hade dom tagit bort ;(
Då åkte vi till chokladfabriken som de var tänkt att vi skulle göra från början. Där fick alla välja vad dom ville ha och alla tog brownie med grädde, de var gott, men ingen orkade äta upp hela. Till browniekakan fick vi cola i glasflaskor, när vi druckit upp dom så såg vi ut all luft ur dom och gjorde så att dom fastna över mun, min satt verkligen stenhårt och asså efter tre gånger ömmade min överläpp regält!
Sen blev den stor o svullen och tillslut blev de en BLÅ fläskläpp, INTE FINT! Men svullnaden har gått ner nu. Taack för de! hahah

Iaf så vart de här min middag eftersom jag blev lite småhungrig där vid sex tiden hahah ;)
Sallad med
*körsbärsttomater
* Gurka
* Skinka
* ostbitar
* Keso
* Majs

Och sen lite salladskrydda. De var faktiskt gott, jag som tyyp aldrig äter sallad.
Sen blev de en PW blandat me jogging me pappa.
Blev ju ingen träning idag eftersom jag hälsade på Linus på sjukhuset. Stackarn hade vaknat för tidigt ur narkosen så han hade jätteont och fick morfin tre gånger för att lindra smärtorna :(
Imorn kommer han hem iaf (:


sötunge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0