När man har pengar så hittar man inte ett skit ;s

Heeellu! Förlåt för att ni fått vänta på inlägg ;)

Har fixat lite i mitt rum och kom hem vid kvart över sju nångång. Jag var i skärholmen med karin o var fett inställd på att hitta och köpa massa sommarkläder o annat. Men jag hitta inte ETT SKIT ;o
Så för första gången i världshistorien kommer jag hem tomhänt hahah (: De var kanske bra för plånboken, men jag känner mig naken utan en massa kassar som jag bara brukar dumpa i rummen, nu ligger bara en i min säng från igår ;(

Jag får ta o shoppa i helgen istället. Någon som vill följa med på lördag? SMSA då för faan! Jag behöver klädhjälp o en rolig kompis att gå me hahah (:
Smsaaaa! (:

Har packat upp alla mina kartonger som bara stog i mitt rum o skräpa, så nu är man av med dom. Sen ska mina tidningsställ upp så jag får mer plats i min bokhylla och sen så hoppas jag på att vi snart ska iväg o köpa
*Ny tv
* Nytt skrivbord
* Ny skrivbordstol
* Nya lampor
* Nya gardiner+persienn
* Cd skivsställ
* Dvdställ

och sen är de säkert saker jag glömt nu, men de är faktiskt saker jag behöver right now! (:

Lite senare får ni bilder och dagens outfit för igår o idag.
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0