Panik!

Vad fan ska jag ha för klänning till skolavslutningen? ;o
Min jag hsade tänkt att jag skulle köpa is gone, finns bara några få storlekar kvar i affärerna och den är borta från hemsidan ;s
De är bara att leta på internet sidor isånnafall, men asså... man vet ju inte hur den sitter då! PANIK!

Erica ska köpa den här o ha på sin skolavslutning

Men jag kan ju inte köpa en lika dan till min skolavslutning ;s
Jag får testa den när hon har köpt sin och är den snygg på mig så kan jag ha den som sommarklänning hahah (a'
Asså att jag köper en egen då da ;)

Nee, men panik alltså. Vad ska man ha för klänning. Nästa vecka är min skolavslutning. Behöver alla tips, råd och hjälp jag kan få!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0