sååå misslyckat!

Hellu!
Hemma efter en astråkig skoldag. Som vanligt...
De ända som var kul var hemkunskapen. Vi skulle äntligen få baka och ta med ALLT hem. Så vi bestämde att vi skulle göra chokladmuffins med hallon i. Vi gjode iordning allt o asså smeten var god o så. Men sen när vi ställer in den i ugnen och dom stått där i tyyp 4 minuter så ser vi att dom rinner över, asså de ser ut som värsta vulkanutbrotten. Så vi får panik och slänger ut dom där ifrån. Och så hämtar vi fler muffins formar och häller över dom överfulla muffinsarna till dom tomma. Sen gör vi ett nytt försök och ställer in dom igen. Men vad händer?! JO SAMMA SAK IGEN!
Då skriker ja till regina ba, dee var för ni tog allt bakpulver. Hon baa men vadå de var ju bara 2 teskedar.
O jaa baa, åhhh neeejjj, shiiit! Då har jag råkat ta matskedar, så vi hade två MATSKEDAR med bikarbonat eftersom bakpulvret var slut.
Inte så jävla konstigt att dom rann över hela tiden ;s
Så vi tar ut dom igen och jag smaka på smeten, FYYY FAAAN! Den var så sjukt äcklig! Smaka salt om hela skiten xd. Så jag tar en påse och smugglar ut allt innan våran hemkunskapslärare ser, springer ner och kastar dom inne på toaletten. Jag lovar att städerskan kommer äta upp dom hahah, nee skoja. Men asså så misslyckat! Tyckte synd om karin. De var ju mitt fel att dom blev sådär ;(
SORRY! (:

Sen så har Tina fixat mina ögonbryn idag, ingen större skillnad. Bara lite tunnare o snyggare i formen (:

Idag kanske ni kan få en dagens outfit bild hahah (:
Hörs sen. SKa snart ner o träna.
Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0