Död....

Hello! Jag är helt död nu. Mamma tror jag har influensan -.-, febern går upp o ner, just nu är jag varm men de är bara tack vare alvedonen, sen kommer jag börja frysa ígen.
Missar spökrundan imorn på discot, jag som skulle vara spöke o allt ;/
Ahja hoppas dom får kul iallafall.
Själv ska jag roa mig här hemma med att kolla på tv, vara inne på datan eller läsa förra nummret av Frida.
Innan pappa gick ut genom dörren för att åka o handla bad jag honom att köpa den nya Frida tidningen, o tror ni han kom ihåg det?
NEEJ! Asså åhh blir så trött på honom.
Snart ska jag ropa på mamma så att hon kan komma upp o ge mig hostmedecin innan jag släcker lampan och går o lägger mig. Jag hoppas att det är lite bättre imorn ;/

Ahja hare bäst så länge (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0