...

Idag har också vart en sån där lite halv jobbig dag. Kan inte sluta tänka på er, jag lider verkligen med er ;'(

Idag kollade vi annars på en rättegång som handlade om en misshandel, min hals knorrade hela tiden så jag fick värsta skrattanfallen hela tiden xd
Ganska pinsamt när de var värsta seriösa saken.
Sen hem, baka en kladdkaka till min agilitytränare och sen iväg på träningen. Sista gången för den här terminen var de idag ;( Ska fortsätta i vår för sen ska jag tävla (:

Sen håller mamm o papp på att rensa i Linus rum och då hitta dom ett kuvert som jag fått för några år sen när jag fyllde år. Jag öppnar det och ut ramlar 300 kr som jag inte visste fanns där xd
Dom följer med till London :D
Linus operedade in rör i öronen idag. Det gick bra som tur var, han o alla hans sjukdommar o brist på vita blodkroppar ;/
ahhja har inte så mkt mer att skriva nu.
Imorgon har vi livräddning med klassen. Trååk -.-
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0