Snöö ;o

hello hello :)
Idag när man vakna så gick man direkt till fönstret och det tog tyyp 2 minuter för mig innan jag fatta att de var snö ute xD
Jag blev fett glad!
Fast sen börja den smälta igen mitt på dagen ;(
O då blev mina skor dyngsura så jag ville inte vara ute med de ville karin o dom andra så karin gick o bar runt på mig xD, haha hon var dyngsur om fötterna när vi kom in xd
Sen sluta vi 13.00, så jävla skönt!
Fredagsmys, eller erica partaj ;), nej men vi hade kul (: <33
Imorn kanske michelle ska sova här o vi ska göra egna glassar, haha får se hur de går (:
Bara en vecka kvar i skolan nu, inge skolk på över 2 veckor tror jag, eller en iallafall.
Sen drar jag till London, Shooooopping :D
Nu går det att köpa min kamera iallafall (: Yees! Nu ska jag bara övertala mamm o papp (:
Man måste ju ha en bra kamera i Loooondon :D


Här e snyggingen :'')

Aja ha de bäst, imorgon får jag äääntligen sovmorgon! Första gången på 2 veckor (: Ska bli asskönt.
Baaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0