Färgat håret!

Heej bloggen o alla som läser ;D Idag har jag vart i kungens kurva med Karin, vi har kollar runt lite i olika affärer o hon kasta ner mig i snön en gång och sen så putta hon mig en annan så jag snubbla in i djupsnön men sen så kom jag loss men då ramlade jag ner på asfalten istället (:
Men ahh idag har jag inte köpt så mycke faktiskt :P
För asså vad köper man i kungenskurva? xD

Men jag köpte iallafall en


Sele till Casper för 89:- på zoovaruhuset. Den kommer han kunna använda i sommar när han har blivit större (:


En Mousse från H&M märket MayBelline 135:- Michelle tipsade, hon tycker dom är bättre en fondation som jag körde tidigare.


Mitt kamerafodral från Mediamarket 139:-


Och min älskade kamera jag fick igår (: Haha men den köpte inte jag ;D

Ahja sen så när vi var där på Mediamarket så satt vi i masagestolarna, fy fan vad skönt de var! (a)

Fast juste innan de så åt vi där på mattorget, jag tog kycklingspett med jordnötssås (a) Muuuummmaa!

Sen åkte vi hem och efter jag ätit skit äckligmat så drog jag till mormor o morfar för mormor skulle färga mitt hår (:

Jag är jättenöjd själv! Men vi fick sätta i ny färg längst upp vid benan för där såg man den röda färgen, haha de var assvårt att få den att inte synas men hon lyckades tillsist väldigt bra!
Taack taack älskade mormor (: <333

Här kommer bilder före o efter ;D

Före


Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0