Glad tjej

Heeeej allihopa! :D
Idag är jag en suuupergla tjeeej! (:
Har lyssnat på mkt bra musik som gjort mig glad, sen nu ikväll tjata ja lite på min "lådsas mamma" haha neej men hon e som de, så aa jag tjatade på henne om att erra o jag skulle få köpa en till hamster eftersom vi har 5 burar, och hon sa ja och nu kommer vi även få avla på dom! :D Yeeees!
Så imorn hämtar vi 2 den nya hamstern, absolut världens sötaste, till o me lite sötare än casper ;o och acire!
Haha fett taskig jag är men så är dee!
Saknar Michelle otroligt mkt. Vi ska synas snart igeeen (:
Imorn bilire skärholmen med Laura för hon skulle tydligen handla nya kläder, så då kan jag också passa på (a)
Har köpt nya sängkläder idag också till mitt nya rum (: Skita fina! Ahjjaa idag får ni bildvisning! (:

Enjoy



Älskade vove!


Dom nya sängkläderna (:


Dagens outfit


Våran hamsterfamiljs nya familjemedlem (: <3333
Finaste! :') <33


Dags att sova nu
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0