Heellu

Heej heej! Haha jag vet, mina rubriker suger men vafan, haha jag är asdålig på att hitta på (:
Idag är det ju seg måndag igen och dagen har spenderats i skolan. Apa tråkigt som vanligt och jag var inte på nått bra humör. Kanske för att Michelle inte var där och beskyddade mig från ERA FUCKING JÄVLA ORD HELA TIDEN! JAG STÖR MIG GRYYYYMT MEN JAG GÖR INGE ÅT DE!! FATTA NI E INTE ROLIGA ERA JÄVLAR!
Ohhpps, sorry de va inte meningen. Jag mena nog igentligen inte dedär, men just nu känns de som det. O jag vet. Ni kommer fråga tyyp imorn/överimorn vem jag skrev om om ni inte redan fattat. Men då behöver ni ju inte fråga (:
Jag gillar er ändå, när ni inte håller på o hackar eller säger nått sm gör mig arg xd ;*

Sen har jag ju faktiskt kollat efter en medryttarhäst och jag har hittat en som jag mejlat och frågat om jag kan få bli det. Ett Arab på 16 år som behöver tränas i skogen och även lite hoppning o dressyr. 2 dagar i veckan på ekerö så de är en bit, men jag är förälskad i henne (:
Jag vet nu kommer ni ba shiiit vilken jävla hästnörd. Men vafan kalla mig de då? Jag gillar hästar och alla andra djur. Men jag vill inte rida på ridskola för det är dötrist. Jag fattar inte hur ni som rider så orkar? Ba kom fram i trav, ställ er på ett led så ska ni få gallopera, Vänd rakt över från A till C. Skiiit kul, noot -.-
Så om jag får bli medryttare får jag rida 2 gånger i veckan och betalr bara 200 kr i månaden. Det blir ca 4000 kr billigare än om jag hade ridit på ridskola i 1 års tid. Och då bara 1 gång i veckan. Så jag tjänar grymt mkt på det och ett stort + är att jag får göra nått som jag tycker är kul. Äntligen, simningen var kul. Men den förstördes. Asså a jag orkar inte skriva om de också xd.

O sen har jag vart hos Erra Perra också och Casper har klättrat som fan på mig idag. Haha tror han blev lite kåt i min leopardmönstade tröja ;) Sen fick alla tre köttbullar haha :D

Nu ska jag vara osocial ett tag till och kanske gå o kiiiissa ;)
Haha tråkigt inlägg jag vet. Men det kommer ett till snart (:
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0