Mammsen

Asså sjuukt trött på rubriker alltså, de går ju fan inte att hitta på någon hahah xd

Iallafall så kom jag nyss hem me vovven. Vi gick på en hyfsat lång promis. Sköönt! De e ju liksom inte så kallt ute nu :D
Sommarn e påväg!

Har nyss tryckt i mig en mango, den var alldeles perfa! Åhh shiiit vad god den var! Alldeles saftig, de ba rann om den, muuuumma! Hah man får leva på frukt nu när godiset är bortplockat (: Men de går bra de me :D

Idag har ju jag namnsdag, hah men asså om inte ni visste de så e de lungt för jag fick reda på de när jag var påväg till stan hahah (:

Fick iaf när jag kom hem en rosbucket av mammi! (: Så söt hon e! ;*







Min fina rosbucket och mina fina naglar (:


Kommentarer
Postat av: Janina

älskar dina naglar! SJUKT FINA! sötnos <3

2011-03-15 @ 20:11:20
URL: http://readmylipss.blogg.se/
Postat av: Hugokarolina

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-05-19 @ 07:40:11
URL: http://hugokarolina.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0