Tisdag eftermiddag, skolan e slut! (:

Heej allihopa! Ni fick ingen uppdatering på förmiddagen som ni kanske märkte, men de är lite svårt när man varken har tillgång till data eller till reginas Iphone hahah (: <3

Dagen har varit sjuuukt lång även fast vi fick sovmorgon och alltså en lektion mindre, men de var ändå 5 lektioner!!!
Tråkig dag i skolan, men jag får aldrig nog av karin, min gulle! <33
Hon kan få dagarna att bli lite bättre när dom e som sämst iaf. LOVE LOVE LOVE U!

Sista lektionen var hemkunskapsprofilen. Vi skulle baka hallongrottor men de fick bli jordgubbsgrottor för dom hade ingen hallonsylt? Men hallåååå köper man inte allt som kan tänkas behövas i ett kök? ;s
Jag smakade inte på dom men Michelle sa att dom var goda, så jag får väl lita på de då ;)

När jag hoppade av tåget gick jag raka vägen till banken och lämnade in Kortet som ska sitta på Id kortet.
O jag hann me bussen hem dessutom! (:

Nu ska jag äta! Bloggar sen! ;*

POK 

Kommentarer
Postat av: Regina

På torsdag får du tillgång till min Iphone! <33

Vi ses då! <33 :*

2011-03-22 @ 17:42:02
URL: http://fotbollsflickanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0