Gårdagens inlägg kommer nu

Jag skrev ju ett långt inlägg igår, men nu förkortade jag de lite för jag orka inte skriva hahah xd



Ahapp bara att skriva om då -.- mitt inlägg försvann.

Dagen började klockan nio. Gick upp, klädde på mig och sen började mamma måla i mitt rum. I gengäld damsög jag hela huset för att hon bad mig, jag gjorde som hon sa! ;)

Sen drog jag me Laura och hennes familj ut till deras båt. Där låg jag o pressa i solen, och jag har blivit bruun!
BRUUN! INte så att de är någon jätteskillnad men liten iaf! (:


Ser ni? (a' :D

Sen så är de faktiskt så att jag har badat idag, och jag fick en massa pluspoäng eftersom jag badade i havet och inte i någon rutten sjö ;)
De var mellan 6 och 8 grader i vattnet. Har en film på när jag hoppade i som kanske kommer upp sen. Fy fan vad kallt de var!

Vi hade de mys och så (:

Sen kom jag hem och ingen var hemma då, vet inte var dom var :P
Så jag la mig här o läste bloggar. Kuul! (:
Och sen så började jag tänka på vad en person sa till mig igår. Om du tycker jag är tjock så gå inte och säg de rakt ut.. Håll de för dig själv. För jag kan sluta bry mig en dag, nämner någon bara så mycket som ordet kropp så är jag tbx på samma linje igen. O säger du att jag är tjock, aah då äre jävligt jobbigt... 
Men men


Och sen har jag ett jättestort ++++++ och de är inte att jag badat utan att jag fått sommarjobb dom två sista veckorna i Juni! :D LOvely, lite extra fickpengar är INTE dumt på sommarlovet o allt! :D


Först i att bada hahah



Modig chey bada :D Kände inte ens på vattnet ;o


Nån som försöker bli brun ;) Lyckades ju iaf liite (: O ja, jag vet att jag har utstickande höftben... och lite revben också, hahah (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0