Grööönan :)

Heeello :), aa idag har jag varit på grönan me Michelle :D, vi hade tyyp skit kul. Och jag tog me mig 610 spänn oc´h jag brände allting ;(, aja men jag vann en sån där stor Marabou choklad sak och nu har jag lovat Karin choklad också xd, jag chatta me henne typ nyss :D.
Aja men iallafall när vi var där på grönan så blev det helt plötsligt värsta regnskuren när vi åkte extreme (stavning?) aa och de var bara 30 sekunder kvar men de räckte för de såg ut som vi hade duschat me kläderna på när den stanna, asså så fucking blött ;O. Men vi tyyp sprang in under till resturangen nere vi havet och när vi kom in under taket så slutade det precis regna -.- asså så jävla typsikt!
Och sen så tyyp börja de regna eller dugga varje gång vi åkte ngt som var uppe i luften xD

Och sen så tvinga jag på Michelle katapulten. Hon var tyyp jätterädd men jag lovade henne att jag skulle åka insane om hon åkte katapulten.
Aa så vi åkte den och de var skitkul. Sen var det dags för insane och jag tyyp fick panik ångest och ville bara springa därifrån. Men jag hade ju lovat så aa jag var ju tvungen. Det var sen när jag blev fastspänd som jag fick riktig panik för jag satt fast så hårt och jag inte kunde komma loss.
Jag började tyyp nästan gråta och sen åkte den iväg och då kunde jag inte andas. Jag fick sån panik att jag glömde hur jag skulle andas xd, och jag skrek hela vägen och tyyp panikgrät eller vad jag nu gjorde hela vägen. Den snurra skit mkt för de var ngra gubbar på andra sidan som då vägde mer än oss förstås. Men jag klarade de :)
När jag hoppa av kände jag att de gjorde ont i axeln och de var för jag hade stoppat in min nagel i den och tryckt så hårt att det var på gränsen att börja blöda xD, aja dagen var skit rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0