Hos karin, som vanligt ;)

Hellu, fett sämst uppdatering idag. Sööörrry! Neej men jag har inte hunnit/haft tillgång till data/mobil. Därför kommer de lite sent de här ;)
Men idag drog jag hem och gick ut me lucie, tjänar pengar på de så (a'
Sen ringde karin o jag drog mig till simhallen i haninge, skulle igentligen också träna, men jag vågade inte hahah xd
Men jag kanske inte börjar i brss utan i södertörn, dom behöver 96:a till sumsim laget me bra tid, o vem har/hade inte bra tid om inte jag ;) hade jag simmat nu hade jag haft tyyp 1.02 eller 1.01 ;)
De var tänkt att karin o jag tyyp skulle dra på bio ikväll, men alla filmer börjar ju tyyp jättesnart så de är ingen ide, vi drar ut o hittar på nått istället (:
Nu ska jag va social, kanske blir nått mer inlägg ikväll. Annars hörs vi imorn. Ha de bra!
å juste, mitt öra gör fett ont, först var de ena öraty där jag har två hål, nu när de äntligen slutat göra ont så börjar de andra i öronkanten göra fett ont ;( Ömmar som fan -.- FITTA!
Ahja
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0