Naglar- Ceck

Nu har jag precis målat mina naglar så nu skriver jag jävligt försiktigt så att inte färgen löser upp sig, har redan lyckats med en nagel -.-, ska smått börja göra mig i ordning till Bellas Partaj, de kommer bli grymt kul tror jag (: Vi ska kolla på skräckfilm så jag har förberett mig med blöja om de skulle ske en olycka, skooooja hahah! ;)
Nej men jag kommer nig helt ärligt skita o pissa på mig på samma gång ;o.
Jag och Michelle samåker dit och sen får vi se vem av våra föräldrar som hämtar ikväll ;)
Får låna Michelles skärp (de som jag la upp bilden på) och sen så ska jag köpa de e guld också innan vi åker dit Bella

Nej nu ska jag ta o bråka lite me min jobbiga lillebror som tjatar på allt mellan himmel o jord, skitunge!

Vi hörs sen när jag kommer hem från bella (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0