Hos Karin

Heeej hopp gummisnopp, nej men heej (:
Som sagt så har jag varit med Karin hela dagen idag tyyp och vi har varit på heron. Fikade, snackade och åkte simulator.  Hahah jävlar vad vi skrev och sen efter det så mådde jag sjukt illa och ville bara spy. Usch!
Sen så tog vi bussen hem till karin för mitt busskort gick ut så vi fick åka på bussremsa hahah, men ahh nu ska jag sova här och vi får se hur det går imorn eftersom karin ska iväg och träna på morgonen så jag kommer få klara mig ensam.  Oh nooo! Får hennes säng för mig själv och sen får jag låna lite kläder hahah (: Har inte ett skit med mig så det kommer behövas! Lånar dusch och en jävla massa grejer imorn också. Hah fett pinsamt... ;s
Men nu ska jag ta och göra mig iordning och sen ska vi sova.
Uppdaterar imorn!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0