(:

Heej kära läsare!
Hoppas eran dag varit bra eller rolig. Min har inte varit rolig men jag har tjänat 500 spänn på gamla prylar som fick hänga me på loppis idag. Så jag är nöjd (:
Har betalat pengarna för mitt guldkort till pappa o nu är de bara kortet som fattas :D 900 spänn från barnbidraget, 200 kr sposring från P&M och 300 spänn själv. De känns bra. Och jag har fortfarande en MASSA pengar kvar. DET känns otroligt bra, hahah (:

Nu när jag inte behöver spara pengar till grönan längre så ska jag börja lägga undan 100 spänn från barnbidraget till semesterpengar i sommar, förra sommaren gjorde man ju misstaget att shoppa bort allt innan sommarlovet ens hade börjat o då var de ju liksom tomt i plånboken när sommaren va här. Jobbigt läge :P

Vädret gillas starkt idag, eller hur! Ska ut nu ikväll och antingen cykla eller gå, vi får se. Krullen måste ut o röra på sig o jag vill dra ut i de fina vädret. Man får ju passa på!
Imorn ska vi försöka få till rummen så att dom blir klara nån gång och sen kanske jag hämtar Casper redan imorn ;o, tror inte vi kommer så långt, men iaf. Får hoppas! :D

Vi hörs sen! (:
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0