gaaash! Så trött ;o

Heej söta bloggläsare och förlåt för en sämst uppdatering!

Idag har skolan rullat på som vanligt. Ingen specielt hände. Sen drog Karin me mig hem för vi skulle ner o träna tillsammans lite själva, de gick ju sådär om man säger så hahah (:

Jag orkade inte simma ett skit, eller jo  asså jag simma men jag var astrött idag så mina armar la tyyp av ;P
Karin va också seg sa hon, men de syntes ju inte när hon simma hahah...
Hon tyckte mitt drag va bra iaf, alltid något ;)
Imorn är de linköping, tagga till!
Inte ett dugg taggad, bara sjukt trött! ;s
Bussen från badet går vid tolv, så de e ingen ide att dra till skolan, skönt de (:

Sen så skulle jag o karin ner till kulturkvällen som vi har en gång per år anordnad av skolan. Man måste va där ;o

Ahh men vi fick springa till bussen för vi va asnära på att missa den, den började åka när vi kom men jag vinkade o då stanna han.
Fick skiitmycket ångest för jag hade inte sminkat mig efter träningen, gaash! Ville bara vända hem igen. Ingen naturlig skönhet här inte ;s
Den var skitkort och skitdålig handling. Hahah de var den sämsta jag sett, fast jag har bara sett 2/3 ;)
Förra årets va skitbra! (:

Sen var de bara hem o packa. 3 väskor+en BIG sovsäck blir de jag ska släpa på. KUUL! -.-
Fan att man ska behöva ha me så mycke grejer...

Har nästan precis rakat mig, så skönt när man sen får krypa ner i sängen o man är alldeles len på hela kroppen :D

Snart ska jag sova. Ni får ingen uppdatering i helgen för datan får stanna hemma, orkar inte släpa på den också ;)

Lovar att uppdatera när jag kommer hem!
Ni får nog något snabbt imorn innan jag drar.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0